اگر شما یک موسسه آموزشی هستید، طراحی سایت خود را به آبتین بسپارید!

طراحی وب سایت آموزشی

با گسترش همه جانبه فضای مجازی و همچنین با گسترده تر شدن امکانات سایت های آموزشی تمایل مردم برای دریافت آموزش های آنلاین روز به روز بیشتر می شود. طراحی سایت آموزشی هزینه آموزش را به شدت کاهش می دهد و معلمان و اساتید دیگر مجبور به پرداخت هزینه برای اجرای فضای آموزشی نیستند. محدودیتی برای تعداد افراد برای آموزش وجود ندارد و به راحتی می توان آموزش ها را در روزهای مختلف سال برگزار کرد.

 

طراحی سایت آموزشی چیست؟

وب سایت آموزشی یک پلت فرم تعاملی بزرگ برای ارائه اطلاعات مختلف به افراد مختلف است: دانش آموزان آینده، دانش آموزان فعلی، معلمان، والدین، کسانی که می خواهند حرفه جدیدی به دست آورند و غیره. همه بخش ها باید به خوبی تولید و سازماندهی شوند. بنابراین کاربران می توانند به راحتی هر آنچه را که نیاز دارند در سایت آموزشی پیدا کنند.

طراحی وب سایت های آموزشی با توجه به نیاز آن مجموعه شکل می گیرد. یک وب سایت آموزشی باید بتواند تمام نیاز های موسسه را پوشش دهد. از امکان ارایه آیتم های آموزشی در سرفصل های مختلف تا امکان ثبت نام برای خرید و یا استفاده از موضوعات مختلف آموزشی.

باید به این نکته نیز توجه داشت که سایت آموزشی خوب، باید بتواند به راحتی تمام موضوعات مورد نیاز را در اختیار کاربران قرار دهد. یعنی کاربر به راحتی بتواند به موضوع مورد نظر خود دسترسی داشته باشد.

_

می خواهید برای سایت خود نمونه های آماده قالب ها را مشاهده نمایید؟

طراحی سایت آموزشی ارزان

برای موسساتی که تمایل دارند هزینه زیادی برای طراحی سایت آموزشی نکنند یا استارتاپ هایی که به تازگی کسب و کار خود را شروع کرده اند، طراحی سایت آموزشی ارزان ، بسیار دارای اهمیت است. اگر شما هم به دنبال طراحی سایت آموزشی هستید، باید بدانید که طراحی سایت آموزشی در گروه آبتین هم می تواند به صورت طراحی اختصاصی برای شما انجام شود و هم می تواند با استفاده از یک قالب آماده انجام گیرد.

در حالت اول گرافیک و ظاهر وبسایت شما توسط تیمی از گرافیستها و برنامه نویسان از صفر تا صد تولید می شود. حالت دوم بر اساس قالب آماده ای که شما از میان قالب های آماده انتخاب می کنید برای شما طراحی می شود. ساخت وب‌سایت‌هایی که قالب اختصاصی دارند یک تا دو ماه زمان می‌برد و در مقایسه با وب‌سایت‌هایی با قالب آماده وردپرس تولید می شوند، گران‌تر هستند، در حالی که طراحی وب‌سایت آموزشی با قالب وردپرس آماده فقط یک یا دو هفته طول می‌کشد. و همینطور در این حالت هزینه طراحی سایت نیز بسیار پایین تر است.

با توجه به توضیحات بالا طراحی سایت آموزشی با استفاده از قالب آماده وردپرس برای شرکت های استارتاپی که بودجه و زمان زیادی برای طراحی وب سایت آموزشی ندارند گزینه مناسب تری است. اگر شما هم قصد دارید یک وب سایت با مدیریت محتوای وردپرس یا CMS داشته باشید که نیاز به بودجه و زمان زیادی ندارد، می توانید طراحی سایت آموزشی ارزان خود را به گروه آبتین سفارش دهید.

گروه طراحی سایت آبتین یکی از حرفه ای ترین و بزرگترین مجموعه های طراحی سایت می باشد که دارای برنامه نویسان متخصص و کارشناسان سئو می باشد و با استفاده از اصول و تکنیک های سئو یا بهینه سازی سایت خدمات ارزان طراحی سایت آموزشی را در اختیار کاربران قرار می دهند.

_

همین الان سایت آموزشی خود را به ما سفارش دهید؟

نمونه های وب سایت آموزشی طراحی شده، در گروه آبتین

شما می توانید نمونه سایت های آموزشی طراحی شده، توسط گروه آبتین را مشاهده نمایید تا با اطمینان همکاری خود را با ما شروع کنید.

طراحی سایت آموزشی پرنده نگری در ایران

طراحی سایت آموزشی پرنده نگری در ایران

طراحی سایت آموزش نقاشی هاشور کودک

طراحی سایت آموزش نقاشی هاشور کودک