اگر شما صاحب یک فروشگاه هستید، طراحی سایت خود را به آبتین بسپارید!

طراحی سایت فروشگاهی

صاحبان کسب و کار های آنلاین برای فروش و عرضه محصولات خود، باید یک وب سایت فروشگاهی داشته باشند. با گسترش هر روزه تکنولوژی دیگر بسیاری از مشکلات خرید آنلاین برطرف شده است و اینترنت محبوبیت بالایی بین مردم پیدا کرده است.مردم اغلب خرید و فروش های خود را به صورت اینترنتی انجام می دهند. خدمات مورد نیاز خود را از طریق اینترنت رزرو می کنند و... .

شما به عنوان یک فروشند می توانید با داشتن یک سایت فروشگاهی خوب ، خود را به مشتریان معرفی کنید، محصولات خود را به نمایش گذاشته و برای فروش آنها از درگاه های پرداخت آنلاین استفاده کنید. داشتن وب سایت فروشگاهی می تواند برای افزایش درآمد شما به عنوان صاحب فروشگاه بسیار مفید باشد. تجارت الکترونیک این امکان را به شما و فروشگاه شما می دهد تا بدون در نظر گرفتن بعد زمان و مکان محصولات و خدمات خود را به سایر مشتریان در سراسرجهان از طریق سایت فروشگاهی خود ارائه دهید.

 

طراحی سایت فروشگاهی چیست؟

در دنیای کنونی اکثر مردم خرید های خود را به صورت آنلاین انجام می دهند و اگر هم به خرید حضوری تمایل داشته باشند، ابتدا محصول مورد نظر خود را در بستر اینترنت بررسی کرده و برای خرید فیزیکی به فروشگاه مورد نظر مراجعه می کنند. با توجه به این رفتار کاربران، حضور شما در دنیای مجازی توسط یک سایت فروشگاه اینترنتی و شبکه های اجتماعی امری ضروری جلوه می کند.

چرا که می توانید محصولات خود را به مشتریان بیشتری نشان دهید و توجیه کنید که چرا محصولات شما برای آنها ضروری و مناسب است. بنابراین همه فروشگاه ها نیاز به یک وب سایت فروشگاهی دارند تا در دنیای وب دیده شوند و محصولات خود را به کاربران وب عرضه کنند و بتوانند مشتریان و درآمد خود را اضافه کنند.
با اینکه تجارت الکترونیک امری نوپا نیست ولی بسیاری از کسب و کارها و فروشنده ها در ایران وارد این فضا نشده اند و شما می توانید به راحتی این بازار عظیم را در اختیار خود بگیرید و از آن بیشترین استفاده را ببرید. طراحی سایت فروشگاهی تخصص گروه آبتین است و راه حل هایی جدید، تجاری و کاربر پسند برای کسب و کارتان را به شما ارائه می دهیم.

_

می خواهید برای سایت خود نمونه های آماده قالب ها را مشاهده نمایید؟

طراحی سایت فروشگاهی ارزان

برای فروشگاه هایی که تمایل دارند هزینه زیادی برای طراحی سایت فروشگاهی نکنند یا فروشنده هایی که به تازگی کسب و کار خود را شروع کرده اند، طراحی سایت فروشگاهی ارزان ، بسیار دارای اهمیت است. اگر شما هم به دنبال طراحی سایت فروشگاهی هستید، باید بدانید که طراحی سایت فروشگاهی در گروه آبتین هم می تواند به صورت طراحی اختصاصی برای شما انجام شود و هم می تواند با استفاده از یک قالب آماده انجام گیرد.

در حالت اول گرافیک و ظاهر وبسایت شما توسط تیمی از گرافیستها و برنامه نویسان از صفر تا صد تولید می شود. حالت دوم بر اساس قالب آماده ای که شما از میان قالب های آماده فروشگاهی انتخاب می کنید برای شما طراحی می شود. ساخت وب‌سایت‌هایی که قالب اختصاصی دارند یک تا دو ماه زمان می‌برد و در مقایسه با وب‌سایت‌هایی با قالب آماده وردپرس تولید می شوند، گران‌تر هستند، در حالی که طراحی وب‌سایت فروشگاهی با قالب وردپرس آماده فقط دو یا سه هفته طول می‌کشد. و همینطور در این حالت هزینه طراحی سایت نیز بسیار پایین تر است.

با توجه به توضیحات بالا طراحی سایت فروشگاهی با استفاده از قالب آماده وردپرس برای فروشگاه های کوچک که بودجه و زمان زیادی برای طراحی وب سایت فروشگاهی ندارند گزینه مناسب تری است. اگر شما هم قصد دارید یک وب سایت با مدیریت محتوای وردپرس یا CMS و مبتنی بر ووکامرس داشته باشید که نیاز به بودجه و زمان زیادی ندارد، می توانید طراحی سایت فروشگاهی خود را به گروه آبتین سفارش دهید.

گروه طراحی سایت آبتین یکی از حرفه ای ترین و بزرگترین مجموعه های طراحی سایت می باشد که دارای برنامه نویسان متخصص و کارشناسان سئو می باشد و با استفاده از اصول و تکنیک های سئو یا بهینه سازی سایت خدمات ارزان طراحی سایت فروشگاهی را در اختیار کاربران قرار می دهند.

_

همین الان سایت فروشگاهی خود را به ما سفارش دهید؟

نمونه های وب سایت فروشگاهی طراحی شده، در گروه آبتین

شما می توانید نمونه سایت های فروشگاهی طراحی شده، توسط گروه آبتین را مشاهده نمایید تا با اطمینان همکاری خود را با ما شروع کنید.

طراحی فروشگاه اینترنتی دستکش 24

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی فروشگاه اینترنتی اصفهان تحریر

طراحی سایت فروشگاهی