مراحل طراحی سایت

مراحل طراحی سایت

در سال های گذشته برای طراحی سایت، از زبان های پیچیده ی برنامه نویسی استفاده می شد که به سبب استفاده از زبان های برنامه نویسی متعدد در بخش نمای سایت و بخش پشت سایت، نیاز بود یک تیم برنامه نویسی چندین ماه زمان خود را بگذارند تا یک سایت به سر انجام برسد که در کنار آن هم این سایت به سبب به روز رسانی متعدد الگوریتم های گوگل از لحاظ سئو در جایگاه مناسبی قرار نمی گرفت، و پروژه ی طراحی سایت یک پروژه ی هزینه بر و زمان بر بود. به مرور زمان سیستم های مدیریت محتوایی (CMS) در بازار آمد که طراحی و پیاده سازی سایت را آسانتر نمود و از نظر سئو نیز به سبب اینکه یک تیم به صورت مداوم بر روی هسته ی آنها در حال فعالیت هستند تا با الگوریتم های گوگل به روز شود، جایگاه قابل قبولی را دریافت می نماید.

در حال حاضر بهترین و پرطرفدار ترین سیستم مدیریت محتوای جهان، وردپرس است. وردپرس با زبان برنامه نویسی PHP  نوشته شه است و برای برآورده کردن نیازهای محتلف کاربران افزونه های فراوانی را در اختیار کاربران قرار می دهد، در صورت اختصاصی بودن خواست شما نیز تیم آبتین افزونه ی اختصاصی مورد درخواست شما را به صورت اختصاصی تحت وردپرس طراحی می نماید.

مراحل طراحی سایت در تیم آبتین:

بررسی درخواست مخاطب:

طی تماس هایی با درخواست دهنده، سایت مورد درخواست او بررسی می شود، امکانات لازم جهت ایجاد سایت و نمونه سایتی که مد نظر اوست جهت طراحی بررسی می شود.

 

پیشنهاد قالب ها وردپرسی موجود و یا طراحی قالب اختصاصی:

در طراحی سایت، داشته ظاهری زیبا، یکی از درخواست های مورد توجه درخواست دهنده می باشد، تعدادی از قالب هایی که با درخواست های مورد نظر همخوانی داشته باشد به درخواست دهنده جهت انتخاب قالب پیشنهاد می شود، درخواست دهنده می تواند درخواست طراحی اختصاصی قالب را بدهد که با بررسی امکانات مورد نیاز و گرفتن سلیقه ی مخاطب تیم طراحی آبتین، قالب اختصاصی ایشان را طراحی می نماید و پس از تایید قالب به مرحله ی پیاده سازی سایت وارد می شود.

 

گرفتن اطلاعات مورد نیاز جهت پیاده سازی:

در این مرحله با توجه به نیازهای درخواست دهنده و قالب انتخابی ایشان، اطلاعات مورد نیاز گرفته می شود، اطلاعاتی مانند رنگ سازمانی، لوگو، عکس های مورد نیاز قالب، محتواهای متنی مورد نیاز، همگی از درخواست دهنده گرفته می شود، در هر یک از این مراحل، درخواست دهنده می تواند از تیم آبتین در تهیه ی مطالب، درخواست کمک کند.

 

پیاده سازی اولیه:

در این مرحله سایت با قالب مورد درخواست و اطلاعات داده شده به درخواست دهنده تحویل داده می شود، و جهت بررسی و نهایی کردن و درخواست تغییرات جزئی لازم تیم درخواست دهنده سایت را بررسی می نمایند.

 

تحویل نهایی:

پس از پیاده سازی درخواست تغییرات مورد نیاز از طرف درخواست دهنده، سایت نهایی تحویل داده می شود، و ادامه ی همکاری در قالب پشتیبانی در صورت درخواست سفارش دهنده خواهد بود.

 

خانه نمونه کارهاتعرفه هاسئو سایت