اگر شما یک شرکت یا استارتاپ هستید، طراحی سایت خود را به آبتین بسپارید!

طراحی وب سایت شرکتی

همه کسب و کارها، از شرکت های استارت آپ و کوچک گرفته تا شرکت های بزرگ و دارای سابقه، برای ارائه خدماتی که انجام می دهند، نیاز به یک وب سایت شرکتی دارند. همچنین طراحی وب سایت شرکتی می تواند فرصت دیده شدن را به کسب و کارهای کوچک و جدیدی که به تازگی فعالیت خود را شروع کرده اند بدهد و از طرفی این موضوع برای کسب 88888888و کارهای کوچک و جدید مهم ترین موضوع است که تبلیغات کسب و کار و خدماتی که به کاربران ارائه می دهند را از طریق وب سایت خود انجام دهند. تا همه افراد بتوانند این شرکت ها را بشناسند و خدمات مورد نیاز خود را از آنها دریافت کنند.

البته نه تنها شرکت های کوچک و نوپا نیاز به تبلیغ و ارائه کسب و کار و خدمات خود دارند، بلکه شرکت های بزرگ نیز روز به روز خدمات جدیدی را به کاربران ارائه می دهند و همچنین نحوه ارائه خدمات خود را به روز می کنند. آنها نیز برای ارائه خدمات جدید خود به کاربران، نیاز به یک وب سایت دارند و یا اگر تغییراتی در خدمات خود ایجاد کرده اند باید از طریق وب سایت شرکتی این تغییرات را به کاربران و مشتریان خود اطلاع دهند.

طراحی سایت شرکتی چیست؟

در دنیای امروز اکثر مردم قبل از اینکه شخصاً به یک شرکت مراجعه کنند و تقاضای خود را برای استفاده از خدمات مورد نظر خود اعلام کنند، با تمام شرکت های مورد نظر خود در دنیای وب مشورت کرده و از طریق وب سایت آن شرکت ها خدمات را پیدا کرده و نظرات را بررسی می کنند. به همین دلیل، دنیای اینترنت بهترین جایی است که هر شرکتی باید بتواند خود را نشان دهد.

یک وب سایت شرکتی برای معرفی و ارائه خدمات هر شرکتی در دنیای وب مورد نیاز است، بنابراین همه شرکت ها نیاز به یک وب سایت شرکتی دارند تا در دنیای وب دیده شوند و خدمات و تجارت خود را به کاربران وب ارائه دهند و بتوانند مشتریان خود را اضافه کنند.

برخی از کاربران بر این باورند که طراحی سایت شرکتی تنها برای شرکت های جدید و کوچکی است که به فکر توسعه و پیشرفت هستند، و شرکت های بزرگ و با سابقه در دنیای تجارت نیازی به طراحی سایت شرکتی ندارند، در حالی که در دنیای امروز تمامی شرکت های بزرگ و حرفه ای به طراحی و راه اندازی سایت نیازی دارند. این شرکت های بزرگ، بخش عمده ای از پیشرفت خود را مدیون طراحی وب سایت شرکتی خوب و عالی خود هستند.

_

می خواهید برای سایت خود نمونه های آماده قالب ها را مشاهده نمایید؟

طراحی سایت شرکتی ارزان

برای موسساتی که تمایل دارند هزینه زیادی برای طراحی سایت شرکتی نکنند یا استارتاپ هایی که به تازگی کسب و کار خود را شروع کرده اند، طراحی سایت شرکتی ارزان ، بسیار دارای اهمیت است. اگر شما هم به دنبال طراحی سایت شرکتی هستید، باید بدانید که طراحی سایت شرکتی در گروه آبتین هم می تواند به صورت طراحی اختصاصی برای شما انجام شود و هم می تواند با استفاده از یک قالب آماده انجام گیرد.

در حالت اول ساخت شما گرافیکی و ظاهر وبسایت شما توسط تیمی از گرافیستها و برنامه نویسان از صفر تا صد تولید می شود. حالت دوم بر اساس قالب آماده ای که شما از میان قالب های آماده انتخاب می کنید برای شما طراحی می شود. ساخت وب‌سایت‌هایی که قالب اختصاصی دارند یک تا دو ماه زمان می‌برد و در مقایسه با وب‌سایت‌هایی با قالب آماده وردپرس تولید می شوند، گران‌تر هستند، در حالی که طراحی وب‌سایت تجاری با قالب وردپرس آماده فقط یک یا دو هفته طول می‌کشد. و همینطور در این حالت هزینه طراحی سایت نیز بسیار پایین تر است.

با توجه به توضیحات بالا طراحی سایت شرکتی با استفاده از قالب آماده وردپرس برای شرکت های استارتاپی که بودجه و زمان زیادی برای طراحی وب سایت شرکتی ندارند گزینه مناسب تری است. اگر شما هم قصد دارید یک وب سایت با مدیریت محتوای وردپرس یا CMS داشته باشید که نیاز به بودجه و زمان زیادی ندارد، می توانید طراحی سایت شرکتی ارزان خود را به گروه آبتین سفارش دهید.

گروه طراحی سایت آبتین یکی از حرفه ای ترین و بزرگترین مجموعه های طراحی سایت می باشد که دارای برنامه نویسان متخصص و کارشناسان سئو می باشد و با استفاده از اصول و تکنیک های سئو یا بهینه سازی سایت خدمات ارزان طراحی سایت شرکتی را در اختیار کاربران قرار می دهند.

_

همین الان سایت شرکتی خود را به ما سفارش دهید؟

نمونه های وب سایت شرکتی طراحی شده، در گروه آبتین

شما می توانید نمونه سایت های شرکتی طراحی شده، توسط گروه آبتین را مشاهده نمایید تا با اطمینان همکاری خود را با ما شروع کنید.

طراحی سایت شرکت آرمان صنعت زنده رود

طراحی سایت شرکتی آرمان صنعت

طراحی سایت شرکت تحلیل خاک و پی

طراحی سایت شرکت تحلیل خاک و پی