قیمت طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی

شروع یک موفقیت آنلاین، با هزینه‌ای مناسب و به صرفه

آنچه برای همه در ابتدای طراحی یک وب سایت می تواند دارای اهمیت باشد این است که هزینه طراحی سایت چقدر خواهد بود. هزینه طراحی سایت در شرکت های مختلف عددی متفاوت است. هر کدام از این شرکتها بر مبنای عوامل متعددی قیمت و هزینه طراحی وب سایت های خود را نهایی می کند. ذکر این نکته ضروری است که الزاماً مبالغ بالا تضمینی بر حرفه ای بودن و کیفیت بالای سایت  نیست، اما قطعا یک سایت حرفه ای ، ارزان نخواهد بود. و این نکته ای است که نباید آن را نادیده گرفت. زیرا استفاده از دانش و تجربه برنامه نویسان و طراحان حرفه ای و همچنین بکارگیری آخرین تکنولوژی های دنیا هزینه زیادی دارد.

هزینه طراحی وب سایت شما چقدر خواهد شد؟

آنچه در این جا به طور مختصر و مفید به آن خواهیم پرداخت این است که شما دقیقاً به پاسخ این سوال دست یابید:  هزینه طراحی وب سایت من چقدر خواهد بود؟

آبتین دو راه مختلف و کلی برای ساخت وب سایت شما در مقابل شما قرار می دهد. اولین راه استفاده از یک طراحی اولیه موجود با نام قالب سایت است که از طریق آن می‌توانید با یک هزینه مناسب سایت داشته باشید. راه دوم انجام یک طراحی اختصاصی برای وب سایت شما است. قاعدتاً این روش هزینه و زمان بیشتری برای ما و شما خواهد داشت. راه اول علاوه بر هزینه کمتر، زمان کمتری نیز برای ایجاد نیاز خواهد داشت.

اما در ادامه خواهیم دید که ویژگی های دیگری نیز در هزینه طراحی سایت تاثیر گذار هستند که می بایست به آن توجه نمایید.

امکاناتی که در سایت به آنها نیاز دارید از عوامل دیگری است که در هزینه سایت شما تاثیر خواهد داشت.

هزینه طراحی سایت با قالب آماده

در ادامه خواهیم دید که یک سایت که با استفاده از قالب آماده طراحی شود، می تواند در حالت های مختلف برای شما طراحی گردد. هر کدام از این حالت ها میتواند در مدت زمان ساخت سایت و همچنین هزینه ساخت سایت برای شما متفاوت باشد.

طراحی سایت شخصی

سایت شخصی یکی از انواع پرطرفدار طراحی سایت است. افرادی که به طور تخصصی در زمینه ای کار می کنند نیاز به سایتی دارند که بتواند به سادگی توانیی و یا زمینه فعالیت و یا مهارت خود را در آن معرفی کنند. یک وب سایت شخصی میباست به خوبی هویت و Personal brand یک شخص را منتقل کرده و توانایی ها و تخصص آن شخص را پرزنت نماید. گروه طراحی سایت آبتین آمادگی طراحی انواع سایت های شخصی را دارد و در این زمینه دارای نمونه کارهای فراوانی است. شما می توانید در قسمت نمونه کارها، نمونه سایتهای شخصی طراحی شده را مشاهده نمایید.

طراحی سایت شرکتی

یکی دیگر از انواع پرطرفدار طراحی سایت ، طراحی سایت شرکتی است. شرکت ها و موسسات مختلف نیاز به وب سایت هایی دارند که بتوانند به خوبی محصولات و خدمات خود را در آن معرفی کنند. یک وب سایت شرکتی باید بتواند به خوبی هویت برند یک شرکت را منتقل کرده و محصولات و خدمات را به بهترین شکل ممکن ارایه نماید.
وب سایت های شرکتی باید بتوانند صفحات فرود مناسبی داشته باشند. این وب سایت ها باید به گونه ای طراحی شوند که اطلاعات تماس را از مخاطبان بالقوه دریافت کنند. در این راستا آبتین آمادگی طراحی انواع سایت های شرکتی را دارد و در این زمینه دارای نمونه کارهای فراوانی است که می توانید در قسمت نمونه کارها مشاهده نمایید.

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی نیز از پرطرفدارترین انواع طراحی سایت ها است. به دلیل افزایش فروشگاه های آنلاین و تمایل خریداران به طور آنلاین، استقبال از این نوع وبسایت ها روند رو به رشدی دارد.

یک وب سایت فروشگاهی خوب با ارائه دسته بندی های مناسب می تواند به خریداران کمک کند تا هرآنچه نیاز دارند را به راحتی در سایت پیدا کرده و نهایتاً آن را خرید کنند. همچنین سایت فروشگاهی باید بتواند حس امنیت خرید را برای مشتریان ایجاد نماید و تا پایان مراحل خرید به درستی برای کاربر قابل استفاده باشد.
علاوه بر موارد گفته شده وب سایت فروشگاهی باید دارای طراحی واکنش گرا باشد. این بدین مفهموم است که بتواند به درستی بر روی انواع تبلت و موبایل نمایش داده شود و تمام امکانات فروشکاه را بر روی این نمایشگر ها در اختیار خریدار بگذارد. زیرا امروزه درصد زیادی از کاربران توسط موبایل در فروشگاه های آنلاین اقدام به خرید می کنند.

در زیر به بررسی قیمت، انواع امکانات و ویژگی های این 3 نوع وب سایت مختلف می پردازیم:

طراحی با قالب آماده

سایت شخصی

مناسب برای معرفی شخصی و ...

آیتم های قابل افزایش

شروع قیمت از

4.5 ملیون تومان

هزینه طراحی سایت با طراحی اختصاصی

همانطور که در بالا اشاره شد یک سایت میتواند با یک طراحی اختصاصی برای شما اجرا و تولید شود. این بدان مفهوم است که شما تمایلی به انتخاب یک قالب از پیش طراحی شده را ندارید و میخواهید یک طراحی خاص و منحصر به فرد برای وب سایت خود داشته باشید. در ادامه خواهیم دید که یک سایت که با استفاده از طراحی اختصاصی برای شما ساخته شود، می تواند در حالت های مختلف برای شما تولید گردد. هر کدام از این حالت ها می تواند در مدت زمان ساخت سایت و همچنین هزینه ساخت سایت شما متفاوت باشد.

در زیر به بررسی قیمت، انواع امکانات و ویژگی های این 3 نوع وب سایت مختلف که بدون استفاده از قالب آماده طراحی می شوند، می پردازیم:

طراحی اختصاصی

سایت شخصی

مناسب برای معرفی شخصی و ...

آیتم های قابل افزایش

اجرای طراحی موجودِ شما

شروع قیمت از

6.5 ملیون تومان

100% طراحی و اجرا توسط ما

شروع قیمت از

9 ملیون تومان

اگر همچنان برای طراحی سایت خود نیاز به راهنمایی و یا مشاوره دارید، با ما تماس بگیرید