طراحی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس

طراحی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس


چگونه یک فروشگاه آنلاین با ووکامرس و وردپرس بسازیم

راه اندازی فروشگاه با ووکامرس

ساخت فروشگاه آنلاین با ووکامرس تصمیم درستی است که یک مدیر کسب و کار می تواند برای فروش بهتر خدمات و محصولات خود بگیرد.
رئیس خود بودن چالش برانگیز و ارزشمند است زیرا می توانید ببینید سخت کوشی شما مستقیماً بر درآمد شما تأثیر می گذارد. ما می‌خواهیم به موفقیت سرمایه‌گذاری شما کمک کنیم، بنابراین راهنمای ساده‌ای برای ایجاد فروشگاه آنلاین و چند نکته مفید برای تبلیغ آن گردآوری کرده‌ایم.

خرید آنلاین

فروش کالا از ویترین فروشگاه فیزیکی همیشه امکان پذیر یا عملی نیست. به خصوص در عصر حاضر که خرید اینترنتی بیشتر و بیشتر شده است. طبق نظرسنجی کل خرده فروشی سال 2016 توسط Pwc (یک شرکت بزرگ حسابداری جهانی) بیش از نیمی از خریداران هر ماه به صورت آنلاین خرید می کنند و بیش از یک سوم کل خریدهای آنلاین با استفاده از تلفن همراه انجام می شود.

علاوه بر این، همان نظرسنجی گزارش داد که بیش از دو سوم خریداران آنلاین به شدت تحت تأثیر رسانه های اجتماعی و همچنین نظرات و بررسی های یک محصول هستند. این بدان معناست که از هر زمان دیگری مهمتر است که برخی مطبوعات مثبت را برای محصولات جدید منتشر کنید.

هنوز تصمیم خود را نگرفته اید؟ ما در تیم آبتین به شما کمک می کنیم تا فروشگاه اینترنتی خود را بسازید آن را به دیگران معرفی کنید و فروش محصولات خودت را بالا ببرید.

راه آسان برای ایجاد یک وب سایت


قبل از اینکه بتوانید یک فروشگاه آنلاین با ووکامرس بسازید و شروع به اضافه کردن محصولات کنید، ابتدا به یک وب سایت نیاز دارید. ما از صمیم قلب وردپرس خود میزبان را توصیه می کنیم . وردپرس نه تنها به اندازه کافی قدرتمند است که بتواند یک فروشگاه آنلاین کاملاً کارآمد را مدیریت کند، بلکه یک گزینه آسان و مقرون به صرفه است که می تواند مطابق با هر یک از نیازهای تجارت الکترونیک شما سفارشی شود.

انتخاب هاست مناسب

ابتدا به نام دامنه و هاست نیاز دارید. با راهنمایی کارشناسان تیم آبتین می توانید هاست مناسب برای سایت خود را انتخاب نمایید. دامنه آدرس سایت شما بر روی اینترنت خواهد بود و هاست فضای ابری است که اطلاعات سایت شما بر روی آن قرار می گیرد و با اتصال دامنه به هاست شما سایت شما به نمایش در می آید. با طراحی سایت شما توسط تیم آبتین صفر تا صد انتخاب دامنه، تا راه اندازی کامل فروشگاه اینترنتی را در کنار شما خواهیم بود. برای مشاوره ی رایگان و سفارش سایت خود کافی است به ما پیام دهید.

انتخاب پوسته فروشگاهی مورد علاقه شما

اولین چیزی که در سایت شما به چشم می آید، نمای اولیه و ظاهر سایت می باشد. امکانات مورد نیاز شما در فروشگاهتان دومین موردی است که شما در انتخاب پوسته مورد نظر قرار دهید، برای راحتی شما در انتخاب پوسته، تیم آبتین تعدادی از بهترین نمونه های پوسته را به شما معرفی کرده است و می توانید با دیدن آنها دید کلی از فروشگاه اینترنتی آینده ی خود داشته باشید.

چگونه یک فروشگاه آنلاین با ووکامرس بسازیم

اکنون که یک وب سایت آنلاین راه اندازی کرده اید، می توانید شروع به ساخت فروشگاه آنلاین با ووکامرس کنید و محصولات خود را برای فروش اضافه کنید. در حالی که گزینه های فروشگاهی ممتاز وجود دارد، ما افزونه رایگان، محبوب و قدرتمند تجارت الکترونیک WooCommerce را به شدت توصیه می کنیم (که اکنون اتفاقاً توسط همان افرادی که وردپرس را راه اندازی کرده اند نیز نگهداری می شود). استفاده از WooCommerce آسان است، به سرعت راه اندازی می شود و طیف گسترده ای از افزونه های برتر اختیاری وجود دارد که می توانید آنها را خریداری کنید تا عملکردهای بیشتری را به فروشگاه آنلاین خود اضافه کنید.

1- نصب و راه اندازی راحت WooCommerce

برای شروع ابتدا باید WooCommerce را نصب کنید. این به اندازه کافی آسان است زیرا به راحتی از مخزن افزونه رایگان WordPress.org در دسترس است که می توانید مستقیماً از داشبورد وردپرس خود به آن دسترسی داشته باشید.

نصب ووکامرس

به سادگی وارد نصب وردپرس خود شوید و روی آیتم Plugins در داشبورد خود کلیک کنید، سپس روی گزینه Add New کلیک کنید. جستجو برای “woocommerce” و افزونه WooCommerce باید به عنوان اولین نتیجه نمایش داده شود (این افزونه با بیش از 1 میلیون نصب فعال و نماد دلفین زیبا است). روی دکمه Install Now کلیک کنید. این به طور خودکار فایل های افزونه را دانلود و نصب می کند و فقط یک دقیقه طول می کشد.

فعال کردن ووکامرس

پس از نصب افزونه، باید روی لینک فعال سازی افزونه کلیک کنید تا WooCommerce فعال شود.

راه اندازی سریع ووکامرس
در مرحله بعد باید از شما خواسته شود که راه اندازی را شروع کنید. پیگیری آن بسیار آسان است، بنابراین برای شروع روی دکمه Let’s Go کلیک کنید.

صفحه ووکامرس

Setup ابتدا از شما می پرسد که آیا می خواهید WooCommerce به طور خودکار صفحات کلیدی شما را برای شما ایجاد کند یا خیر. این صفحات شامل فروشگاه اصلی، سبد خرید، تسویه حساب و صفحه حساب مشتری پیش‌فرض شما هستند. مطمئناً همه این صفحات را می خواهید، بنابراین روی ادامه کلیک کنید.

 

 

تنظیمات ووکامرس

گام بعدی این است که مکان فروشگاه ، قالب ارز و واحدهای اندازه گیری خود را تنظیم کنید. این مهم است تا مشتریان شما بدانند که شما چقدر شارژ می کنید و برای پول خود چه چیزی به دست می آورند. بنابراین انتخاب های خود را انجام دهید و سپس روی Continue کلیک کنید.

خرید ووکامرس

بسته به آنچه می فروشید، ممکن است لازم باشد گزینه هایی را برای حمل و نقل اولیه و مالیات بر فروش نیز فعال کنید. اگر کالاهای فیزیکی می فروشید، باید حمل و نقل را فعال کنید (اما اگر قصد فروش کالاهای دیجیتال را دارید، فقط از این قسمت صرف نظر کنید). گزینه اصلی حمل و نقل در این صفحه راه اندازی به شما امکان می دهد نرخ های ثابت را برای حمل و نقل داخلی و بین المللی وارد کنید.

اگر چیزی می فروشید، ممکن است مجبور شوید مالیات بر فروش را فعال کنید. پس از اتمام کار با این صفحه، روی Continue کلیک کنید.

پرداخت ووکامرس

آخرین بخش راه اندازی سریع WooCommerce این است که گزینه های پرداخت خود را تنظیم کنید. WooCommerce همچنین شامل گزینه‌های داخلی برای پرداخت از طریق چک ، حواله بانکی یا پول نقد هنگام تحویل است. بعلاوه، همیشه می‌توانید از یک افزونه ممتاز برای درگاه‌های پرداخت اضافی مانند زرین پال و یا درگاه های بانک های مختلف استفاده کنید.

برای ایجاد درگاه زرین پال می توانید به تیم آبتین درخواست بزنید.

 

پس از فعال کردن روش پرداخت خود، روی Continue کلیک کنید تا راه‌اندازی تمام شود. WooCommerce برای جمع‌آوری داده‌ها اجازه می‌خواهد (این به شما بستگی دارد، اگرچه ما تمایل به رد آن داریم).

ادامه ی ساخت فروشگاه آنلاین با ووکامرس خود را در مقاله ی بعدی ما دنبال کنید.

آیا مقاله ساخت فروشگاه آنلاین با ووکامرس برای شما مفید بوده است؟

اگر شما تنها میخواهید یک وب سایت طراحی کنید و زمان کافی برای اینکه این کار را خودتان انجام دهید، ندارید، میتوانید این کار را به تیم طراحی سایت آبتین بسپارید.

اگر قصد دارید تا یک وب سایت خوب و عالی برای خود طراحی کنید همین الان برای ما پیام بگذارید و یا با ما تماس بگیرید:

اگر برای طراحی سایت خود هنوز قالب مناسبی انتخاب نکرده اید، از بین قالب های سایت آماده انتخاب کنید:

سوالات متداول

چگونه سایت خودمان را بسازیم؟

اگر شما دانش برنامه نویسی و یا کار با سایت ساز هایی مانند وردپرس ، جوملا و یا وقت کافی برای انجام آن را ندارید، پیشنهاد ما استفاده از دانش و تجربه تیم آبتین است تا در کمترین زمان و با بهترین قیمت سایت شما را راه اندازی کند.

چرا وردپرس بهتر است؟

وردپرس  یک سیستم منبع باز (open source) است. امکان طراحی هر نوع سایتی بدون حتی اندکی نگرانی را برای شما فراهم می کند. انعطاف پذیری و قابلیت شخصی سازی بالایی دارد. یک سیستم سریع، بهینه و امن با انتطباق پذیری و بهینه سازی فوق‌العاده برای موتورهای جستجو (سئو) با هدف افزایش درآمد است. کافی است در کنار خود یک تیم حرفه ای داشته باشید تا از وردپرس لذت بببرید.

چه ملزوماتی برای راه اندازی وردپرس نیاز داریم؟

انتخاب نام دامنه و قالب سایت (در صورت عدم نیاز به طراحی اختصاصی) تنها کاری است که شما می کنید. ثبت دامنه، تهیه هاست مناسب ، راه اندازی سایت، تست و نهایی سازی آن تماما توسط تیم آبتین انجام خواهد شد.

چه پارامتر هایی در قیمت طراحی سایت تاثیرگذار هستند؟

پارامتر های زیادی در قیمت طراحی سایت تاثیر گذار است. اولین چیزی که با شروع پروژه طراحی سایت به ذهن شما می رسد قیمتی است که برای ساخت سایت باید هزینه کنید. برای اطلاعات کاملتر این مطلب را بخوانید.

هزینه طراحی وب سایت من چقدر خواهد شد؟

برای مشاهده هزینه طراحی و ساخت سایت های مختلف، بخش تعرفه های راه اندازی سایت را مشاهده نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *